Institut Rovira-Forns
  • Universitat Autònoma de Barcelona
En el projecte Tàndem Institut Rovira-Forns + Universitat Autònoma de Barcelona - amb l'Observatori de Difusió de la Ciència-, les matemàtiques i les ciències experimentals s’insereix com a eix transversal dins el currículum de l’educació secundària i el batxillerat. La finalitat general del...Seguir llegint
Escola Miquel Bleach
  • MNAC
En el projecte Tàndem Escola Miquel Bleach + Museu Nacional d'Art de Catalunya , l'art i el patrimoni artístic s’insereix com a eix transversal dins el currículum de l’educació infantil i primària. Amb l’objectiu de promoure l’èxit educatiu, es promou un treball cojunt cap a un canvi que comporta,...Seguir llegint
Escola Labouré
  • Escola de Músics i JPC
  • Fundació Tot Raval
En el projecte Tàndem Escola Labouré + Fundació Tot Raval + Escola de Músics i JPC , l'escola s'especialitzarà en les arts musicals i escèniques. Des d’aquest nou model es treballaran: Aspectes específics com els de comprensió lectora, aplicació a les matemàtiques i habilitats del medi, a través de...Seguir llegint
Institut Apel·les Mestres
  • IrsiCaixa
  • Parc Científic de Barcelona
En el projecte Tàndem Institut Apel·les Mestres + IrsiCaixa + Parc Científic de Barcelona , la ciència s’insereix com a eix transversal dins el currículum del centre educatiu, amb l'objectiu principal de millorar els resultats acadèmics dels alumnes. Es tracta d'apropar l'institut a la recerca...Seguir llegint
Escola Mn. Jacint Verdaguer
  • Conservatori Municipal de Música de Barcelona
En el projecte Tàndem Escola Mossèn Jacint Verdaguer + Conservatori Municipal de Música de Barcelona (CMMB) , la música s’insereix com a eix transversal dins el currículum de l’escola a través de 4 tipus d’activitats : Les transversals , que són aquelles que impliquen la participació de diverses...Seguir llegint
Escola Poblenou
  • ESMUC
En el projecte Tàndem Escola Poblenou de Barcelona + Esmuc , la música s’insereix com a eix transversal dins el currículum de l’educació infantil i primària. És un projecte d’innovació composat per la conjunció de tres programes d’intervenció educativa i un altre d’avaluació de les tres...Seguir llegint