Escola Font de la Pólvora, Escola Sagrada Família, Escola Vila-Roja
  • Festival Temporada Alta
  • Fundació Ciutat Invisible
Les tres escoles s’especialitzaran en les arts escèniques de la mà de la Fundació La Ciutat Invisible i Temporada Alta . Alguns dels artistes que participen al festival treballaran conjuntament amb el professorat del centre durant l'horari lectiu, oferint formació específica en diferents àmbits de...Seguir llegint
Institut Josefina Castellví
  • British Council
En el Tàndem Institut Josefina Castellví + British Council , l'anglès i les metodologies educatives del Regne Unit s’insereixen com a eix transversal dins el currículum de l’Institut. És un projecte d’innovació , dissenyat pensant en la seva sostenibilitat a llarg termini, millorant la formació i...Seguir llegint
Institut Eugeni d'Ors
  • Teatre Nacional de Catalunya
El Tàndem Institut Eugeni d'Ors + TNC , dissenyat pensant en la seva sostenibilitat a llarg termini, té com a principal objectiu dotar al centre d’eines pedagògiques per implementar un model estable d’integració de les arts escèniques en el Projecte Educatiu del Centre, ofeint una experiència d’...Seguir llegint
Institut Salvador Sunyer i Aimeric
  • Festival Temporada Alta
  • Fundació Ciutat Invisible
El projecte Tàndem Institut Salvador Sunyer i Aimeric + Festival Temporada Alta + Fundació Ciutat Invisible es vertebrarà entorn a les arts escèniques. A partir d'un anàlisi conjunta de les necessitats específiques del centre educatiu, s'adreçaran les competències des de metodologies de treball per...Seguir llegint
Escola El Turó
  • Museu Picasso
En el projecte Tàndem Escola El Turó + Museu Picasso , l'art i el patrimoni artístic singularitzen el centre educatiu en el marc d'un procés d'innovació. La proposta és treballar des de la transversalitat i amb metodologies inclusives que generin contextos educatius on les competències siguin...Seguir llegint
Escola Pere Vila
  • Fundació Orfeó Català-Palau de la Música
El tàndem es fonamenta en la unió d'esforços per part de l'escola i la institució per situar el cant coral i el treball de la veu com a element distintiu i transversal del projecte educatiu de centre. D’una banda, des de vessants diverses, es buscaran vincles entre les diferents matèries i...Seguir llegint
Escola Catalunya
  • ESMUC
El projecte es fonamenta en un procés col·laboratiu en què totes dues institucions uneixen esforços per situar la música com a element distintiu del projecte educatiu de centre. D’una banda -des de vessants diverses- es buscaran vincles entre les diferents matèries amb la música, per tal que...Seguir llegint